Regulamentul Depozitului

Termeni ╚Öi condi╚Ťii

Plasarea unei comenzi pe site-ul Matterhorn Wholesaler ├«nseamn─â c─â Cump─âr─âtorul este de acord cu urm─âtorii termeni ╚Öi condi╚Ťii de cooperare.

Matterhorn este un angrosist (denumit ├«n continuare : Angrosistul) ╚Öi vinde produse numai entit─â╚Ťilor comerciale ╚Öi rev├ónz─âtorilor independen╚Ťi. Comenzantul (denumit ├«n continuare: Cump─âr─âtorul) declar─â c─â efectueaz─â aceast─â ac╚Ťiune ├«n numele ╚Öi ├«n beneficiul entit─â╚Ťii comerciale. V├ónz─ârile de pe site-ul web Matterhorn Wholesale nu fac obiectul reglement─ârilor privind dreptul consumatorilor. Proprietarul Matterhorn Wholesaler este compania Matterhorn Moda Sp z o.o. cu sediul ├«n Mys┼éowice, strada Katowicka 51, Polonia. Num─âr de identificare fiscal─â (TIN): 8961552779, TVA UE: PL 8961552779 REGON: 364871017.

Efectuarea unei comenzi 

  1. Cumpărătorul poate plasa o comandă manual pe site-ul Matterhorn sau automat prin intermediul API. 
  2. Angrosistul nu solicit─â o cantitate minim─â de comand─â.
  3. ├Än timpul plas─ârii unei comenzi, Cump─âr─âtorul este obligat s─â furnizeze detaliile de facturare ╚Öi de expediere (inclusiv numele companiei ╚Öi num─ârul corect de TVA UE ├«n cazul entit─â╚Ťilor cu sediul ├«n Uniunea European─â). ├Än cazul ├«n care adresa de expediere ╚Öi adresa de facturare sunt diferite, acest lucru trebuie men╚Ťionat ├«n c├ómpul „informa╚Ťii suplimentare”. Factura va fi emis─â pe baza datelor furnizate de c─âtre cump─âr─âtor.
  4. Angrosistul nu este r─âspunz─âtor pentru erorile care rezult─â dintr-o defec╚Ťiune a sistemului sau pentru erorile cauzate ├«n cursul comunic─ârii dintre Cump─âr─âtor ╚Öi serverele sale. Angrosistul nu este responsabil pentru datele incorecte furnizate de Cump─âr─âtor ├«n timpul plas─ârii unei comenzi. ├Än special, costurile de expediere, rata TVA sau pre╚Ťul bunurilor nu pot fi considerate definitive ╚Öi pot fi corectate.
  5. Cump─âr─âtorul este obligat s─â furnizeze angrosistului o adres─â de e-mail ╚Öi un num─âr de telefon mobil corecte ├«n timpul procesului de achizi╚Ťie. Livrarea nereu╚Öit─â a comenzilor f─âr─â aceste informa╚Ťii nu poate fi compensat─â.
  6. Angrosistul ├«╚Öi rezerv─â dreptul de a refuza s─â onoreze comanda sau o parte a acesteia. ├Än cazul ├«n care un produs comandat nu este disponibil ├«n momentul finaliz─ârii comenzii, Angrosistul pune la dispozi╚Ťia Cump─âr─âtorului produse disponibile dintre cele comandate, iar suma de bani a produsului indisponibil, care a fost deja pl─âtit─â, este transferat─â sub forma unei pl─â╚Ťi excedentare ├«n soldul de pl─â╚Ťi al Cump─âr─âtorului. Plata excedentar─â poate fi utilizat─â de c─âtre cump─âr─âtor pentru o comand─â urm─âtoare. La cererea cump─âr─âtorului, adresat─â ├«n scris, plata excedentar─â va fi rambursat─â cump─âr─âtorului ├«ntr-un mod convenit ├«ntre angrosist ╚Öi cump─âr─âtor. ├Än mod implicit, rambursarea va fi executat─â ├«n acela╚Öi mod ca ╚Öi plata ini╚Ťial─â.
  7. Cump─âr─âtorul este obligat s─â ├«╚Öi monitorizeze comanda ├«n panoul pentru clien╚Ťi de pe site-ul web al angrosistului. Toate informa╚Ťiile privind lipsurile de produse vor ap─ârea ├«n acest panou pentru clien╚Ťi.┬á
  8. Bunurile sunt comandate dup─â ap─âsarea butonului „COMAND─é” de pe site-ul web al angrosistului ╚Öi prezentarea prealabil─â a tuturor datelor necesare.
  9. Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul acordă, de asemenea, permisiunea angrosistului de a păstra datele personale ale cumpărătorului în baza de date a angrosistului. Datele vor fi utilizate doar pentru a îndeplini comanda și în scopuri de marketing.

    Produse ╚Öi con╚Ťinutul site-ului web┬á

  10. Sortimentul oferit de către angrosist este nou. Acesta provine din surse legale și este lipsit de defecte.
  11. Angrosistul a depus toate eforturile pentru a se asigura c─â descrierile ╚Öi fotografiile produselor din magazinul nostru au fost verificate, cu toate acestea, nu suntem responsabili pentru modific─ârile aduse de produc─âtori ╚Öi pentru gre╚Öelile de descriere. Orice modificare a pre╚Ťurilor se datoreaz─â modific─ârilor de pre╚Ťuri ale produc─âtorilor.
  12. Angrosistul ofer─â cump─âr─âtorului acces la fi╚Öierele de integrare: XML, CSV ╚Öi format Excel. Aceste fi╚Öiere includ urm─âtoarele informa╚Ťii: numerele de identificare ale produselor, disponibilitatea ├«n stoc, descrierea ├«n 11 limbi (polonez─â, englez─â, francez─â, german─â, olandez─â, rom├ón─â, italian─â, maghiar─â, rus─â, ceh─â ╚Öi slovac─â), link c─âtre fotografii, pre╚Ťuri (f─âr─â TVA).
  13. Angrosistul ofer─â cump─âr─âtorului acces la documenta╚Ťia API.┬á
  14. Angrosistul nu este responsabil pentru asisten╚Ťa tehnic─â.

    Timpul de procesare și livrarea

  15. Timpul standard de procesare este de 1-5 zile lucr─âtoare. Timpul necesar pentru finalizarea comenzii pentru un anumit produs este indicat ├«n co╚Öul de cump─âr─âturi ╚Öi ├«n fi╚Öierul XML disponibil pe site. Livrarea dureaz─â c├óteva zile suplimentare. Prin urmare, timpul de recep╚Ťie = timpul de procesare + timpul de livrare. Din motive independente de voin╚Ťa angrosistului, cum ar fi adresa invalid─â, procedurile de v─âmuire sau alte cauze, timpul de livrare poate dura mai mult.
  16. Angrosistul ├«ncepe procesarea fiec─ârei comenzi dup─â primirea pl─â╚Ťii. ├Än cazul pl─â╚Ťii prin transfer bancar, cump─âr─âtorul poate trimite angrosistului o confirmare de plat─â, pentru a accelera procesarea unei comenzi.
  17. Produsele sunt rezervate după ce plata este creditată în contul Vânzătorului angrosist.
  18. Angrosistul nu permite anularea unei comenzi sau efectuarea de modificări la o comandă după ce plata a fost creditată în contul angrosistului.
  19. Angrosistul ofer─â urm─âtoarele metode de expediere: GLS, Fedex Economy, Fedex Priority ╚Öi Global Express, care este un serviciu po╚Ötal olandez. Alegerea metodelor de livrare este diferit─â, ├«n func╚Ťie de ╚Ťar─â.┬á
  20. Etichetele de expediere con╚Ťin datele V├ónz─âtorului angrosist (numele companiei, adresa de expediere ╚Öi num─ârul de telefon).┬á
  21. ├Änainte de a ridica coletul, cump─âr─âtorul este obligat s─â verifice dac─â ambalajul nu a fost deteriorat ├«n timpul transportului. ├Än special, Cump─âr─âtorul trebuie s─â fie atent la starea benzilor sau a sigiliilor aplicate pe transport. ├Än cazul ├«n care coletul este deteriorat sau sigiliile (benzile) sunt rupte, Cump─âr─âtorul nu trebuie s─â accepte coletul ╚Öi s─â ├«ntocmeasc─â un raport de daune ├«n prezen╚Ťa transportatorului ╚Öi s─â contacteze angrosistul c├ót mai cur├ónd posibil pentru a clarifica problema. Verificarea coletului la livrare este o condi╚Ťie necesar─â pentru a lua ├«n considerare orice preten╚Ťii ale Cump─âr─âtorului pentru deteriorarea sau furtul transportului ├«n timpul transportului. Garan╚Ťiile produselor nu includ daunele mecanice cauzate de factori externi.
  22. Coletele trimise ├«n ╚Ť─âri din afara Uniunii Europene trebuie s─â fie ├«nso╚Ťite de facturi ├«n scopuri vamale.┬á
  23. Cump─âr─âtorii din ╚Ť─ârile din afara Uniunii Europene trebuie s─â pl─âteasc─â taxe vamale ╚Öi o tax─â de v─âmuire ├«n ╚Ťara de destina╚Ťie, cunoscut─â ca tax─â de v─âmuire la import. ├Än cazul ├«n care Cump─âr─âtorul refuz─â s─â le pl─âteasc─â ├«n ╚Ťara de destina╚Ťie, acesta trebuie s─â fie con╚Ötient de faptul c─â Angrosistul nu ├«╚Öi asum─â nicio responsabilitate ├«n acest sens. ├Än cazul ├«n care o astfel de comand─â este returnat─â, angrosistul nu va rambursa costurile suportate de cump─âr─âtor. Pentru informa╚Ťii suplimentare, Cump─âr─âtorul ar trebui s─â contacteze biroul vamal local.

    Condi╚Ťii de plat─â ╚Öi pre╚Ťuri

  24. Toate pre╚Ťurile afi╚Öate pe site-ul web Matterhorn Wholesale sunt pre╚Ťuri nete cu ridicata (nu includ TVA).
  25. Factura de TVA emisă este atașată la expediere sau poate fi descărcată de pe site-ul web al angrosistului. 
  26. Angrosistul nu emite facturi colective. Pentru fiecare comand─â se emite o factur─â separat─â.
  27. Angrosistul accept─â pl─â╚Ťi prin card de credit, transfer bancar sau PayPal.

    Politica de returnare a produselor

  1. Angrosistul nu accept─â retururi. Achizi╚Ťiile la Matterhorn Wholesale nu sunt v├ónz─âri de consum ╚Öi nu se aplic─â consumatorilor. Numai entit─â╚Ťile comerciale sau rev├ónz─âtorii independen╚Ťi de orice fel pot face achizi╚Ťii. Prin urmare, comenzile nu pot fi returnate.┬á
  2. Doar produsele deteriorate sunt supuse schimbului. Cumpărătorul este obligat să contacteze angrosistul în scris în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Cumpărătorul este obligat să returneze un astfel de produs angrosistului, iar acesta trebuie să primească o astfel de returnare în termen de 7 zile lucrătoare de la data informării angrosistului cu privire la această problemă. Toate retururile trebuie trimise la următoarea adresă:

 

MATTERHORN MODA SP Z O.O.

51 KATOWICKA

41-400 MYSLOWICE, POLONIA

 

  1. Cumpărătorul este obligat să descrie în detaliu produsul defect și să atașeze fotografii care să arate daunele în termen de 48 de ore de la primirea coletului. 
  2. Toate costurile de returnare ╚Öi taxele vamale sunt suportate de c─âtre cump─âr─âtor, cu excep╚Ťia cazului ├«n care exist─â instruc╚Ťiuni contrare.
  3. Angrosistul nu accept─â reclama╚Ťii, retururi ╚Öi nici cereri de schimb din partea clien╚Ťilor care sunt clien╚Ťi ai Cump─âr─âtorului.
  4. Angrosistul nu este obligat să ramburseze cumpărătorul în următoarele cazuri:
  • ├«n cazul returului lipse╚Öte descrierea detaliat─â a daunelor
  • ambalajul original (cutie de pantofi, pung─â de protec╚Ťie ├«mpotriva prafului) lipse╚Öte sau este deteriorat
  • lipse╚Öte num─ârul comenzii
  • returnarea este neautorizat─â
  • termenul de returnare a fost dep─â╚Öit
  1. Rambursarea se face sub form─â de credit ├«n contul Cump─âr─âtorului, ├«n termen de maximum 7 zile lucr─âtoare de la primirea produsului de c─âtre Angrosist. Acest credit este apoi dedus automat la plasarea unei noi comenzi. ├Än cazul ├«n care Cump─âr─âtorul nu dore╚Öte s─â utilizeze banii la urm─âtoarea comand─â, Angrosistul este obligat s─â ramburseze banii prin aceea╚Öi metod─â de plat─â cu care a fost efectuat─â o plat─â ini╚Ťial─â.

Cump─âr─âtorul este obligat s─â citeasc─â cu aten╚Ťie informa╚Ťiile privind condi╚Ťiile de cooperare care au fost puse pe site-ul Matterhorn.

Dac─â ave╚Ťi ├«ntreb─âri suplimentare, v─â rug─âm s─â ne contacta╚Ťi: [email protected]